Florkowa sprawność fizyczna

Poranne przytulaski
Flora coś o tym wie:) 

Dzisiaj zaspałam na zajęcia z tropienia - uważam, że powinnam ustawić taki szablon w swojej kom: sorki - zaspałam, bo od tygodnia ciągle zasypiam. 
Stąd dziś rano było przyjemnie i nikomu nie chciało się wstawać, bo ciepło, bo ktoś przytula... pierwszy raz widziałam, żeby tak obydwie spały. 
No cóż, chyba coraz bardziej się lubią, Flora nie lubi chodzić gdzieś sama, a Nela z samotnego wypadu, zawsze ciągnie do domu, wita się z Floriną, i opowiada gdzie była, co widziała.

Żebrząca o smaczek:)

Zatem na naszym tropieniu nie byłyśmy - jednak prowadziłam dziś zajęcia z rewirowania - ojejku jejku... dużo treningów potrzeba. Zwłaszcza w opanowaniu, która to lewa, która prawa i nie chodzi mi tu o psy:)

Na następnych zajęciach narysuję im PRAWA LEWA na rękach, zobaczymy czy zadziała.
Nie ma to jak się ucieszyć gdy kursantowi COŚ wyjdzie:)
Spike dzisiaj pięknie zaznaczał przedmioty w rewirze.

Kolejny wniosek na dziś to, aby zrobić dobry rewir, trzeba zgubić naście kilo - bo ciężko się biega:)

Po zajęciach, Nela śpi, uwielbiam te zmęczone ciałka:)
Flora była dzisiaj u weta na zastrzykach, nadal oko zapuchnięte, dr Jarek zaczął wypytywać kto tak Florę zszył na udzie - więc mówię, że w schronie... i kolejny raz słyszę, że pierwszy szew jest niepotrzebny, że ma zrosty i ją ciągną i utrudniają ruch. Ach, gdyby Radom miał RTG....
Byłyśmy też na pierwszym pseudoagility - i brawo dla tego małego pieska - zrobiłyśmy kładkę, mostek, hopki, tunel, huśtawkę i slalom - Flora weszła na kładkę bardzo odważnie i po 2. razie wchodzenie i schodzenie to buła z masełkiem, mostek był nieco 'zadziwiający', ale do przejścia, na hopki ja byłam za wolna....albo ona za szybka:), na huśtawce w ostatniej fazie, gdy pies opada Flora się zdziwiła, ale bez paniki, a potem to już slalom i tu piesek nam się skończył i padł!
Florina jak jest sama, jest całkiem innym psem - szybka (co by było gdyby miała 4 nogi...), świetnie sama się bawi i jest pewna siebie. Pracujemy nadal nad kontaktami z innymi psami!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rzecz o posokowcach - problemach i najpiękniejszych wspólnych dniach

Mity i kity #1 - lęk separacyjny - metoda Konga i Klatki

Ubierać czy nie ubierać - oto jest pytanie:)