Jej wysokość Nela


Dziś FB przypomniał jakim to słodkim szczeniaczkiem 8 lat temu była Nela...
Jak spał.
I jest to jedyne nieporuszone zdjęcie tego psa.
Nela to moja psia miłość - myślę, że ona nie sądzi, że jest psem, ja też. To Nela.
Ale była tak wrednym, strasznym szczeniakiem, że było kilka dni, że chciałam to coś oddać, pozbyć się, niech gryzie innych ludzi
To w ogóle nie spało. 
Demolowało dom, życie.

Ale przeszło ... nam. No i rozkwitła miłość. 

Moja Nelowa hodowczyni kiedyś zapytała:
  • no i kiedy się zakochałaś? Od razu? 
Teoretycznie od razu, jak to coś wyskoczyło mi prawie przed samochód, zawsze pierwsze... odważne takie.
Nie wiem kiedy się zakochałam, ale była to trudna miłość.
Jej szczenięctwo to 3 Bryzy i 8 Fryzek i wszystkie jamniki razem wzięte...
Ale do brzegu...
Po operacji oka odzyskałam psa... Już nie mam przynożnego owczarka. 
Nela jest z powrotem POSOKOWCEM. Wrócił szczeniaczek...
Jeszcze dwa dni i zdejmujemy szwy, ale wiem, że musi wrócić na tropy, zajedzie mnie ta jej wysokość posocza:))))

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rzecz o posokowcach - problemach i najpiękniejszych wspólnych dniach

Mity i kity #1 - lęk separacyjny - metoda Konga i Klatki

Ubierać czy nie ubierać - oto jest pytanie:)