Co nam daje bycie z psem?

Siedzisz sobie gdzieś w górach, sam ze sobą i nachodzą Cię myśli: po co tak naprawdę mam te psy, co nam daje bycie z psem?

I mam!

Doceniam, że mogę być bardziej z psem i ze sobą i że ta Neska pokazuje mi co ona widzi w tej przestrzeni.
Co ona czuje.
Czego ona się obawia.

TU I TERAZ - ogromnie jestem wdzięczna za pokazanie mi, że HEJ - wyjechałyśmy, ale żarcie ma być o 15.30 i nie ma żadnych wyjątków.
Więc nosisz ze sobą coś małego, michę i podajesz o 15.30
W pandemii psy również pokazały nam gdzie nasze miejsce - możesz sobie płakać, że zamknięte lasy, ale my chcemy iść na spacer. Do lasu.
My lubimy sobie pogrzebać w przeszłości, pomarzyć o przyszłości, zorganizować sobie grafik na 2 lata do przodu i nagle BĘC - trzeba żyć tu i teraz i ważny jest papier toaletowy, a nie seminarium w 2022:)))

Moje psy całkowicie zabrały mnie do ich świata: 
  • zapinasz mnie na smycz - bądź w tym
  • zakładasz mi szelki - skup się na każdym detalu
  • chcesz poczuć radość? - podążaj za mną
Jest też połączenie = RELACJA - nie ważne jakie ja mam emocje - ten mój pies mnie kocha właśnie taką - z tymi emocjami. To odczuwanie bezwarunkowej miłości - nie bo COŚ, ale bo jesteś.
KOMUNIKACJA - spędzamy ze sobą mnóstwo czasu, jeśli ktoś z nich mi nie ufa, NIKT mi nie ufa. Gdy zawodzi komunikacja --> nie ma naszej relacji.
To moje zadanie, aby komunikować się z nimi - oni się między sobą dobrze komunikują - to ja jestem INNA
PRZEBACZENIE - tak tak, wybaczenie sobie. 
Często słyszę: źle traktowałem mojego psa, mój pies mnie nie kocha, ktoś mi powiedział, że nie mam relacji...
I tu nasz pies przychodzi do nas z przebaczeniem - przebacz sobie, zostaw to i idź do przodu - kochaj swojego psa i siebie bezwarunkowo - nie rozpamiętuj:)
ŻYCIOWA RÓWNOWAGA - no gdyby nie ten pies, to byśmy siedzieli non stop w robocie, albo spali, albo imprezowali.
A tak - rano ktoś Ci siada na głowie i czeka, aż skończy Ci się tlen: oooo jak miło, że się obudziłaś, sikać nam się chce!
Wstajesz, ubierasz buty i to chwilowa dyspensa od pracy, depresji, spania, bla bla.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rzecz o posokowcach - problemach i najpiękniejszych wspólnych dniach

Mity i kity #1 - lęk separacyjny - metoda Konga i Klatki

Ubierać czy nie ubierać - oto jest pytanie:)